KREATÍV ÖTLETTÁR

Csináld magad! - De Mit? Miből? és Hogyan?
Saját kezűleg megvalósítható ötletek, tippek, trükkök, technikák a világ minden tájáról.

Elköltöztünk!

Tarts velünk! Érdemes!
Kreatív Ötlettár logo

www.kreativotlettar.cafeblog.hu

Újrahasznosítás kreatívan :)

Hihetetlen, hogy mennyi mindent kidobunk,
pedig egy kis kreativitással, nem mindennapi 
varázslatos dolgokat hozhatunk létre!
Üdvözöllek! >>> Balazsiné Balaskó Mária
keramikus, kézműves vagyok. Környezetünk védelme mindannyiunk számára fontos feladat. E naponta frissülő blog a KREATÍV SZAKKÖR kistestvére, melyben a kreatív újrahasznosításhoz szeretnék ötleteket adni saját, hazai és külföldi példák bemutatásával.
További infóhoz KATT IDE! 
Nézelődj, válogass, valósítsd meg ami tetszik!
Kellemes időtöltést! :)

Találkozzunk a Facebookon!

Alkoss velem!

Érdekel a kézművesség? Akkor ez Neked szól!
kukkants be hozzank..jpg
Szeretnél agyagozni, korongolni, batikolni?
Írj! Hívj! Látogass meg! Szeretettel várlak!

Csatlakozz a Kézműves Udvar
Facebook oldalához is! :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Amikor tavaly mamánál kukoricát szedtünk. Néhány csövet hazavittem, hogy majd szépen felakasztom otthon a filagóriába. Őszi dekorációként igazán jól fog mutatni! 
Aztán, ahogy a csumáját felhajtottam...
már többet láttam benne, egy egyszerű dekorációnál.


Megszületett Kukorica Marci!

 Hogyan keltettem életre egy cső kukoricát?

Csupán két szem egy orr és egy száj kell hozzá. Ezeket ragasztottam fel a kukoricafejre.

A szemek mozgó szemek, de akár kartonból is elkészíthető.

Az orr kukorica csutkából vágott kis korong.

A száj pedig csuhéból készült. Egy levelet megsodortam és ívre hajtottam. Megfelelő méretre vágtam. A két végét gombostűvel rögzítettem.

Ennyi! Ja igen majd elfelejtettem! 
Nevet is adtam neki: Marci lett.

Kukorica Marci most itt néz rám vidáman a műhely ablakából egy kis tök társaságában. 
Szép napot Mindenkinek!

 

Új fejlemény:

Marcinak vendége érkezett Kukorica Marcsi személyében. 
Ismerjétek meg őt is!

<<< Katt a képre!

Címkék: ősz figura szemezgető kukorica bbm

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativotlettar.blog.hu/api/trackback/id/tr815506765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása